امنیت کشور مرهون رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است 

رئیس قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت کشور گفت: ایران مرهون رهنمود‌های مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهدا است.

دکتر پیمان سرپاس در گرامیداشت یاد و خاطر ۳۲شهید سرافراز روستای زرامین سفلی گفت: شهدای ما امنیت را برای ایران حفظ کرده اند و این نشان از فرماندهی مقتدرانه رهبر فرزانه است.

او گفت: شهرستان نهاوند از شهرستان مقاومت خیز است و باید توجه بیشتر به این شهرستان شود که لایق بهترین‌ها هستند.

رئیس قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت کشور گفت: زرامین یکی از روستا‌های برتر کشور در عرصه ایثار و شهادت است و تقدیم ۳۲ شهید و نزدیک به ۶۰۰ ایثارگر نشان از ولایتمداری و عشق به انقلاب اسلامی است.

سرپاس شرکت همه مردم در انتخاب را امری مهم و ضروری خواند و گفت: همه ما باید به دنبال انتخاب اصلح باشیم تا مردم و انقلابمان دچار اسیب و صدمه نشود و در بدنه نظام افرادی کاردان قرار گیرند که میشعت و دغدغه مردم را داشته باشند.

او گفت: به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در مناطق کمتر برخوردار در سراسر کشورقرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت را در مناطق محروم تشکیل داده ایم به طوری که در استان تهران هزار شغل پایدار ایجاد کرده ایم.

 رئیس قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت کشور در ادامه گفت: با ایجاد ۵ کارگاه تولیدی لباس و پوشاک این زمینه فراهم شده و برای جوانان و زنان بی سرپرست و یا بد سرپرست مناطق محروم به دنبال ایجاد شغل و کسب و کار هستیم.

برچسب ها: شهدا ، ایثار و شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.